2017. november 19., vasárnap

BIZTOS, AMI BIZTOS!

Amikor rászánjuk magunkat, hogy megvegyük a kinézett gépünket, van még egy nagyon fontos dolog, amit meg tudunk venni a kiegészítőkön kívül. Ez azonban annyival különbözik a többi kiegészítőtől, hogy ennek az aktiválása 48 órán belül a legkönnyebb. Ez nem más, mint a DJI Care.  A DJI Care Refresh egy kiterjesztett garancia a gépünkre.  A DJI Care a drón beregisztrálása utáni 48 órán belül aktiválható, ez nagyon fontos! Meg lehet oldani a 48 óra után is, ekkor egy a DJI által kért videóban kell bemutatni a gépünket, hogy minden rendben van vele. A szolgáltatás lényege, hogy a gép vásárlásával egy időben egy plusz összegért kapunk egy biztosítást. Az árak minden gépnél máshogy alakulnak, amelyeket itt találtok meg: http://bit.ly/DJICARE_garancia




Jelen esetben nézzünk meg egy DJI Mavic Pro-t. Ennek a Care ára 38 080 Ft. Ezért az összegért biztonságban tudhatjuk a gépünket. Ez azt jelenti, hogy ha bármi történne a géppel - ami alap esetben nem garanciális dolog lenne -, akkor ezt igénybe tudjuk venni. A DJI Care Refresh szolgáltatással két cserét kérvényezhetünk egy éven belül, minimális felár ellenében.  A DJI Care Refresh szolgáltatással két cserét kérvényezhetünk egy éven belül, minimális felár ellenében. A tárgyév leteltével a szolgáltatás nem újítható meg. A Mavic Pro esetében, az első sérülésnél 31 900 Ft-ért kérvényezhetünk egy új (vagy újszerű) Mavic Pro-t, második alkalommal ez az összeg 44 900 Ft. Gondoljuk, azért mindenki tisztában van vele, hogy ha kicsit komolyabb magasságból zuhan le egy ilyen gép, nem túl sok minden marad belőle, így viszont sokkal kevesebb összegért kapunk egy teljesen új gépet, ami még mindig az eredeti ár töredéke. Érdemes elgondolkodni a szolgáltatás igénybevételén...



1 megjegyzés:

  1. Így is van: Hasznos lehet ez a garancia! Én is vásároltam a gépemhez, de remélem nem lesz rá szükség! Dji Phantom 3SE.

    VálaszTörlés