2017. november 28., kedd

DRÓN- ÉS KAMERASZERVIZ

A garancia egy nagyon jó dolog a mai világban. Sajnos általában kétféle eset létezik. Az egyik, hogy amikor hazavisszük a vásárolt terméket és már hibás. Sajnos előfordul ez is, de ez a jobbik eset. Ilyenkor csak visszavisszük és máris kapunk egy újat. A másik - és inkább ez a sűrűbb -, hogy valami akkor adja meg magát, mikor átléptük a garancia időtartamát. Erre most már a DJI drónok esetében van megoldás (a DJICare), de mi van azokkal a termékekkel, amikre már semmi nem vonatkozik? Akkor bizony marad a szerviz. A MyActionCam nem csak értékesítéssel foglalkozik, hanem a teljeskörű szolgáltatás részeként szervizeléssel is. 



A szervizszolgáltatást nem csak a baj után lehet igény bevenni, hanem már a vásárlásnál is. A megvásárolt termékek összerakása, beállítása is a szolgáltatások közé tartozik. Az onlinefelületen is lehet érdeklődni, ám mivel a dolgokat egyszerűbb látni, inkább érdemes személyesen ellátogatni az üzletbe és a kollégák segítségét kérni. Íme egy timelapse videó egy DJI Mavic gimbal cseréről: 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése